четвъртък, 21 февруари 2008 г.

sPoMeN4EtA

оБиЧаШ Ли оБиЧаЙ СиЛнО...МрАзИш Ли МраЗИ зАвИнаГи...Не сЪжЕляВаЙ НиКоГа зА НиЩо зАщОтО еДвА Ли няКоЙ ТеБ Ще СъЖаЛи... ПлАчИ ТиХо,сМеЙ сЕ ВисОкО,оБиЧаЙ сИлНо... И ОтМъЩаВаЙ ЖеСТоКо [!][!][!]
ВаЛи Ли?-Не ТоВа БяХа МоИтЕ СъЛзИ..ИсКаМ Ли Те?-Не ВеЧе Те ИмАх..ЩаСлИвА Ли СъМ?-Да ЗаЩоТо Си ДаЛеЧе..МрАзЯ Ли Те?-Не ВеЧе Си Ми БеЗрАзЛиЧеН..СиЛнА Ли СъМ?-Да ЗаЩоТо Се ПрЕбоРиХ С СеБе Си... [!][!][!]
КаЖи Ми Ти .. НяМа НищО ИсТиНсКо в ТеБе...ИсТиНаТа е чЕ сИ ЛъЖа..С МеНе ПрОсТо сИ УбИваЛ ВрЕМе КаЖи Ми КаК МоЖа... [!][!][!]
Как Да Ти Кажа Че Те оБичАм, КоГатО Те ГледаМ с ДруГ Да ВърВиш? Как Да Ти КаЖа Че По ТеБ сЕ УвлИчаМ, КогАт0 с РадоСт Не Ме ПозДраВи? Как Да Ти Кажа Че По Теб КопНея, КоГато оБиДи БезБроЙ Ми Дари? Как Да Ти КаЖа чЕ НаСила Се Смея ЗащоТо ОтВъТре Ме БоЛии [!][!][!]
РаЗлЧНа сЪм Да И кФо оТ тОВа пРоБлЕм лИ иМа, КаЖи Го СеГа! НяМа Да СпИрАм 6тЕ дЕйСтВаМ дОкРаЙ, ДрУг Не ВзИрАм ЖиВоТа Е РаЙ! нЕ мИ пОмАГаЙ аЗ мОгА сАмА МиСлИ мУ тИ-аЗ нЯмАм ЦеНа [!][!][!]
АйДе Де..ОпИтАй Се Да Ме НаРаНиШ ОтНоВо..КвО? МаЙ Не мОжЕш? оПиТвАш се с ВсИчКи СиЛи. АмА Не УсПяВаШ..ЗаЩо Ли? НеДеЙ Не сЕ чУдИ..ПрОсТО ПрЕд ТеБ СтОи ЕдНО сИлНО МоМиЧе а Не ОнАзИ ВлЮбеНа ХлАпАчКа [!][!][!]







НяМаМ НуЖдА От мНоГо ПрИяТеЛи,СтИгаТ Ми ДвАмА - ТрИмА аЛа ТаКиВа,чЕ КоГаТо ГрЪм УдАрИ И сВяТ ПоМрЪкНе,Да зНаЕш чЕ НяКоЙ РоВи В ГрОбА Да Те ИзМъКнЕ [!][!][!]
Не е ВаЖнО КоИ КаКвО ГоВоРи зАд ГърБа Ти,ВаЖнОтО Е КоГаТо Се оБъРнеШ ВсИчКи Да МъЛчАт [!][!][!]
От ТаЗи вЕчЕр На ТаТъК,Не сАщЕсТвУвАш За МеН [!][!][!] За ТеБ Ще СъМ НеПоЗнАтА,ТаКъВ Ще БъДеШ За МеН [!][!][!]
Аз СтРаДаХ - Ти нЕ раЗБра..аЗ пЛаКаХ - тИ нЕ Ме вИдя..ДрУг сЪлЗиТе Ми ИзТрИ - Но зАЩо ТоВа НЕ БеШе Ти [!][!][!]


МоЖеШ Да зАтВоРиШ оЧиТе сИ За НеЩа, КоИтО Не ИсКаШ Да вИдИш, Но не МоЖеШ Да зАтВоРиШ СЪРцЕтО сИ зА НеЩа, КоИтО Не исКаШ Да ЧуВсТвАш [!][!][!]

ДоВиЖдАнЕ-ЗаВиНаГи..сБоГоМ оБиЧаХ Те мНоГо...-ПоМнИ..аЗ ЗнаЯ чЕ СъМ ИзЛиШнА..Но нИЩо в ЖивОтА вСеКи ГрЕшИ [!][!][!]

Няма коментари: