четвъртък, 21 февруари 2008 г.

Vchera v detskata GrAdInAa

Вчера в детската градина ток удари двама-трима
Две дечица веселушки светят като крушки.
От балкона нашта Петя полетя като комета
щом не вярваш - погледни я стана на пихтия.
Вчера рано от зарана аз ковач реших да стана
мама, татко на балкона ковнах с два пирона.
Гошето пък за беда с виличка се заигра
и за смайване на всички -ей го без очички.
Дядо Мраз дари резачка на Иванчо за играчка
ха сега деца кажете -де са му ръцете?
В детски лагер край реката слънце грее над гората
вчера се удави Данчо днеска - Крум и Панчо.

А учителката млада им подготви изненада
в супата им топла, вкусна габърчета пусна.

Малко бебе в количка майка му го гъделичка
бръкна му със пръст в окото пукна то горкото.
С ятаган добре наточен аз съм бърз и много точен.
Вчера вуйчо ми намина и не си замина.
Ой, детенце, мило, сладко я послушай твоя татко:
няма радост по-голяма да заколим мама.
Вчера в детската градина чума тръшнала стотина
детски рязани главички се търкалят без очички.
Със червените ботушки дядо Мраз раздава пушки
а Снежанка под елхата бръсне си краката.
Бай Иван с косата пак коси коси тревата
покрай него две момчета станаха джуджета.
Със кюфтетата във стола аз изтрових много хора
вчера ректора намина и не си замина.
Малка планинарска група
се превърна в двайсет трупа
а хижаря с теслата кълца им месата.
Баба Яга със метлата обикаля им телата.
А хижарят с пикел нов точи зъби за любов.
Кръчмички в снега се гушат, а коминчетата пушат
шесто чувство в мен напира пие ми се бира.
Над смълчаните полета пеят траурни звънчета
черна катафалка мина дядо Мраз почина

Няма коментари: